KyssaR = nya kissie?





Antingen så har den här norrländska "bloggdrottningen" någon svår uppmärksammhetssjukdom eller som vi tror försöker hon nå toppen genom att dra en kissie.
Vara så blåst och provocerande som möjligt.
Men du KyssaR, man kan inte vara brunett och bo i luleå/ umeå eller vad det nu hette om man ska vara en blåst provocerande fjortis.
Flytta till Nacka, bromma eller någon annan förort blek håret och pumpa i läpparna så kanske det går bättre.
Lycka till och hoppas du följer våra råd så kanske vises på blogawards nästa år!

xoxo / Skvallerpinglorna

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Men ååå, nej jag provocerar inte alls jag skriver det jag skriver? Det är ju jävligt synd att idioter som er har svårt att fatta det.. Jag har sagt och säger det igen, låt mig vara? Jag pallar inte med skvaller?

2009-11-03 @ 18:36:14
URL: http://kyssars.se
Postat av: M

kyssars är inte så känd hon tror och vill att hon ska vara.

går på samma skola som henne,visste inte vem hon var och hon stack inte ut i mängden ,inte ens en centimeter innan jag fick höra av en annan på skolan att hon hade en blogg på apberget tror jag,lol .

hon är en faker,jobbig och hon överdriver till max i bloggen.

skulle bli förvånad om hon vågade ens säga åt någon i verkligheten och hennes vag måste vara lika riven som berlin muren vid det här laget.

2009-11-07 @ 19:17:42
Postat av: * K Y S S A R

STALKEEEEEEEEEEEER

2009-11-08 @ 16:17:57
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0